Yamazaki
Made for everyday joy. Inspired by life in Japan.
Yamazaki е култова японска марка стоки за дома, домакински съдове и предмети, с помощта на които създавате щастливи пространства.
Философията на марката е, че малките трансформации в дома могат да ни помогнат да се стресираме по-малко и да живеем по-радостно.
Брандът е световно признат с умението си да създава артикули за ежедневието с интелигентен, уникален дизайн.
Yamazaki стартира преди повече от век като малък семеен бизнес – производство на дъски за гладене. Идеята, залегнала в основата му, е валидна и днес за всеки един от стотиците продукти на марката. Всеки от тях трябва да направи живота на собственика си по-простичък, по-подреден и по-добър.
Вече доказано име на оригиналния дизайн и качество в Япония, Yamazaki се разширява отново – този път с мисия да предложи иновативни, обмислени продукти за дома на целия свят.
Vigar
Основана през 1950 г., Vigar може да се похвали с десетилетия опит в проектирането на стоки и аксесоари за дома. Тази международна марка предлага кухненски инструменти, почистващи консумативи и други, характеризиращи се с причудлив, вдъхновяващ и предизвикващ усмивка дизайн. Добавете нотка чар към вашето жилище с тези уникални попадения.
Повече от 70 години Vigar удивлява света със стилни, висококачествени домакински продукти, които издигат и превръщат функционалността в "забавление". Творенията на Vigar превръщат ежедневните предмети в изкуство, преоткривайки нормалното с причудлива хитрост, която забавлява и вдъхновява.
Генераленият мениджър на Vigar, компанията, базирана в Испания споделя:
Във Vigar обичаме да превръщаме ежедневните прибори в цветни, забавни, неочаквани и нестандартни предмети и да превръщаме ежедневните моменти в уникални, позитивни и приятни изживявания, събудени от емоция.
Като работим ден след ден, за да подобрим изживяването на потребителите с нашите продукти, в крайна сметка ние се стремим да подобрим качеството на живот на нашите клиенти.
Всяка година ние внимателно проучваме тенденциите, които ще повлияят на пазара на домакински стоки. Нашата цел е да създаваме функционални и практични продукти, които също са забавни и смели.
С нашия 70-годишен опит ние се развихме, но подходът ни се основава на създаването и проектирането на практични предмети, които изненадват и всяват оптимизъм в дома.
Мислим за цвета – изненадваме отвън и сме практични отвътре. Ние сме родени в Средиземно море и ни харесва да бъдем глобални, но най-много ни харесва да сме оригинални.
Потребителите водят все по-натоварен начин на живот, така че продуктите, които са функционални и с красив дизайн, стават все по-популярни.
Umbra
Канадската марка Umbra, което означава „сянка“ на латински, е базирана в Торонто. Тя е световен лидер в продуктовия дизайн и в момента се разпространява в над 120 страни по света с офиси в Европа, Канада, Съединените щати, Бразилия и Китай.
Съоснователите Лес Манделбаум и Пол Роуан признават, че вече 30 години основната им цел е да предлагат уреди, малки мебели и аксесоари за дома с модерен и функционален дизайн, които да са достъпни и като цена. Umbra се ражда от страстта им към оригиналния дизайн и желанието им да създават продукти за всеки дом. Екип от международни дизайнери внася мисъл и креативност в ежедневните артикули.
Любопитството, креативността и страстта към дизайна са общи характеристики на хората от Umbra по целия свят.
Karlsson
Часовници, които са винаги в крак с времето!
Всички модели на Karlsson са с фини, естетични форми, които им придават непреходен стил и модерен вид. Почитателите наричат марката „Кралят на часовниците!“. Тя е еталон за високо качество, съчетано елегантни дизайн елементи.
Часовниците Karlsson са с над 20 годишна история. По създаването им работят международни дизайнери и постоянен вътрешен екип. Колекцията стенни часовници на марката е достъпна за всеки и подходяща за всеки интериор. Пригответе се за модерни цветове, модерни елементи и фини закачливи детайли.
Present Time
Present Time е холандски производител на страхотна декорация и аксесоари за дома. Марката стартира през 80-те години на XX век като малка компания за подаръци под името „Калейдоскоп“. През последните десетилетия Present Time се превърна в голяма мултинационална компания с три собствени бранда: pt, Karlsson и Leitmotiv.
Продуктите ѝ могат да бъдат намерени в повече от 80 страни по света. Мисията ѝ е да създава артикули за дома, които носят топлина, уют и подчертават индивидуалността ви.
Nicola
Чантите за пазаруване „Nicola” са проектирани и произведени в България и са високо ценени от стотици потребители в страната и чужбина. Те издържат натоварване до 15 кг и са изключително здрави като плат и изработка. Вместимостта им е 15 л.
Елегантни са и са супер компактни. Всяка чанта Nicola се предлага с калъф от същата материя и се побира лесно в някое от отделенията на дамската ви чанта. Ефективно решение за всички, които имат отношение към опазването на природата и не искат да ползват еднократни найлонови торбички. Небрандирана!
Pana
Pana Objects е малък бранд, базиран в Тайланд. „Pana“ е тайландската дума за „гора“.
Марката е създадена през 2005 година от 7 приятели от колежа по дизайн.
За да предложат възможно най-високо качество на продуктите, основателите подбират лично всяко парче материал, което се използва за изработка на малките им творения.
Те вярват в дървото и се влюбват в очарованието на неговата естествена красота, както всички нас. Pana Objects връща чара на занаятите в живота ни.
Robert Welch
През 1955 година Робърт Уелч завършва Кралския колеж по изкуствата и стартира бизнеса си в едно старо ателие, оборудвано с чертожна дъска и походно легло.
Воден от страстта си да проектира високофункционални продукти с вечна красота, той става пионер във въвеждането на прибори от неръждаема стомана в във Великобритания.
Половин век по-късно на кормилото на семейната компания застават Рупърт и Алис Уелч, неговите син и дъщеря. Те остават верни на посоката, зададена от техния баща, развиват компанията и международното признание не закъснява.
Deagourmet
Deagourmet е италианска марка, чиято мисия е да комбинира изисканата кухня и високия дизайн, за да постигне съвършенство в подреждането и сервирането.
Deagourmet се фокусира върху изчистените форми и чистите продукти.
TAKSA TOYS
Истинската функция на играчката е да осигури всестранно развитие на уменията на вашите деца, като - въображение, креативност, зрялост на емоциите, зрително възприятие, концентрация, решаване на проблеми, координация между ръцете и очите и фини двигателни умения.Taksa Toys Resources® е комплект от градивни елементи, който повишава уменията и развитието на децата.
Всеки набор от Taksa Toys Resources® се състои от уникално неправилни геометрични форми в красива цветова палитра, които са вдъхновени от „природни ресурси“, използвани в реалното строителство (тухла, камък, пясък, вода, дърво, дърво и метал) плюс допълнителни топчета и фигурки, за да е завършена играта, всички с модерен минималистичен дизайн.
С тези елементи децата могат да използват въображението си, за да създадат безкрайни възможности без сглобяване, а ключът към успеха е използването само на "баланс". Всеки елемент, който се поставя върху друг е предизвикателство и експеримент, защото децата ще бъдат предизвикани от закона на гравитацията. Следователно изправянето пред трудности може да бъде огромна част от обучението, тъй като те ще се научат как да решават проблеми. Освен това ще им помогне да развият по-добър фокус, както и по-добър контрол върху уменията си с ръце (фини двигателни умения). Ето защо Taksa Toys Resources® не е просто играчка, но е истинска „УЧЕБНА ИГРА“.
Носители на престижните награди:
Призводител:
„Taksa“ е тайландска дума, която означава „Умения“. Това е думата, която ги е вдъхновила по толкова много и различни начини, когато са започнали да мислят за продукти за деца.
Децата са малки „празни страници“, готови за писане. Те вярват, че всяко дете има огромен потенциал и за да бъде отключен, то просто се нуждае от правилните усилия.
Докато други смятат, че малките деца, искат само да се забавляват през цялото време, те ги виждат като малки гении, всеки с уникални скрити таланти, които чакат да бъдат разкрити в правилния контекст. В Taksa Toys „Уменията“ не се свеждат само до това да бъдеш умен или да имаш способността да постигнеш по-добри резултати в спорта или музиката, но също толкова важни са и „човешките умения“, или дори по-важни, защото те са основата на ежедневния живот.
Компанията е създадена от семейство с много уникални взаимоотношения, включващо „две поколения дизайнери“, живеещи под един покрив. Разговорите в семейството са свързани с изкуството, а дизайна е една от най-обсъжданите теми, последвани от други интелектуални разговори като морал, политика, наука или дори религия, които по-късно силно влияят върху мисленето и дизайнерската работа...
Вдъхновени от последния проект на сина в колежа по архитектура и дизайн в KMUTT (Тайланд), който за последната година е бил основното нещо, което са обсъждали в семейството, заедно с любовта на таткото към играчките, решават, че този проект има потенциал. В края на 2015 г. те пускат на пазара първия си продукт Resources® с уникални идея и дизайн.
The Bridge by Qualy Co
The Bridge са създатели на ежедневни предмети с уникален и преди всичко екологичен дизайн. Перфектна комбинация между функционалност, изненада и дизайн, който разведрява и улеснява потребителите.
ProsperPlast
Ние разбираме колко е важно за клиентите на Prosperplast не само да са сигурни, че доставяните им продукти са екологични, но и че са произведени по възможно най-екологичен начин.
Ето защо нашата компания се отнася сериозно към опазването на околната среда и предприема редица прозрачни действия в тази област.
Какво точно?
1.Ние използваме рециклирани материали за текущото производство на гамата от нашите продукти.
2.Ние използваме органични пигменти, които не съдържат тежки метали, т.е. безопасни за хората и околната среда, за боядисване на нашите продукти.
3.Разполагаме с най-съвременни и изключително ефективни машини за пестене на енергия и минимизиране на потреблението на вода.
4.Ние разработваме артикули, които могат да се рециклират.
5.Ние предлагаме широка гама от екологично чисти продукти, като термични компостери и резервоари за дъждовна вода, които улесняват достъпа на крайните потребители до тях и им позволяват сами да прилагат про-екологично поведение в ежедневието си.
6.Ние се фокусираме върху издръжливостта на продукта, за да удължим живота на отделните елементи.
7.Ние мотивираме нашите служители, като организираме например кампании за засаждане на дървета. Също така планираме нови зелени инициативи.